~Sen-sen kvällsmat och nervspel i kroppen~

2010-05-09 @ 22:27:09
Jag har inte haft tillgång till bloggen särskilt mycket idag, när vi kom hem var självklart Kaworu alldeles till sig i trasorna, han har tydligen matvägrat när vi var borta och har sovit mest och inte velat vara ensam.

Vi har spelat Mario Kart och Monopol, jag ledde i början av monopol, älsklingen var lite butter (även om det inte är skoj under spelet så är han hemskt söt egentligen) så han "slog vad" om 50 kr att jag skulle vinna, Jag förlorade jättestort och älsklingen var på superhumör under sista perioden av spelet. Så enligt mig anser jag att jag borde få tröstgodis för 50 kr imorgon ♥

Hehe får se om jag får det, om det inte blir godis vill jag ha frukt för 50 kr, det är mycket godare.

Kaworu har sovit mycket sen vi kom hem men det är nog för han kopplar av ordentligt nu när vi är hemma och allt är åter till det normala.....


...eller är det det?? Jag börjar jobba imorgon så det kommer vara jätteovanligt för honom att matte inte är hemma så ofta ♥ Men jag kommer tänka på honom med hela mitt hjärta på jobbet.



p.s Jag är jättenervös inför mitt nya  jobb imorgon.
Skriv gärna något i min frågestund som avslutas imorgonkväll.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0