~Kära bloggen~

2010-05-04 @ 20:15:42
Jag upptäckte precis att det är 4 månader sedan jag började blogga idag, eller är det fem *funderar* Jag började blogga 4:e januari 2010 och nu är vi redan inne i 4:e maj.

Så nu tänkte jag mina söta läsare kanske har några frågor de känner jag inte tagit upp!!

Så.


Frågestunden pågår en vecka, vänligen fråga frågor, annars kommer jag att påminna er om det ♥


♥Lämna åsikt♥
Postat av: Nina

Hm...frågor....frågor....Nu får jag se till att hämnas lite efter de MÅNGA frågor du ställde. Haha



1. Var ser du dig själv om fem år?

2. Har du någon/några favoritfilm/er?

3. Favoritmusik?

4. Favoritskådis?

5. Favoritfärg?

6. Absoluta favorit klädesplagg?

7. Favoritstund på dagen?

8. Favoritdoft? (Behöver inte vara parfym jag menar nu...)

9. Vad har du för livsmål?

10. Vad drömmer du om att kunna göra?



Jag tror det räcker med frågor från mig nu. Haha!



Jag har svarat på alla frågor i min frågestund nu så titta gärna in och läs svaren på de frågor du ställde.

2010-05-05 @ 00:24:49
URL: http://mittlivsomcatty.blogg.se/
Postat av: chaya

... nina kom med så många frågor att det står still i huvudet på migXD



Men;



1. Har du någon som du ser väldigt mycket upp till? en förebild kanske?

2. hur var första dagen på det nya jobbet? händelserikt?

3. Hur går det med joggingrundorna? Känner du att du fått bättre kondition redan?^^

4. (VARFÖR har nina tagit alla lätta frågorXD)

5. *från syrran; du som har pluggat ekonomi, tror du på en ny finanskris, hur tror du krisen i evroländerna kommer påverka sverige? *jättebra fråga tycker jag^^*

6. även den från både mig och syrran Skulle du, om du fick chansen våga vara med i melodifestivalen?

7. ........eh.... erhm... *har du kidnappat min hjärna? för jag VET att den kom tillbaka från nordpolen efter skolan tog slut men jag lovar, det känns ganska tomt just nu....

2010-05-09 @ 23:11:39
URL: http://chayachan.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0