Kära klocka

2013-07-02 @ 17:58:53

Tick tack tick tack

Det känns som om det pulserar inombords, som en bomb som tränger sig ut i min kropp.
Senaste åren har jag känt av en enorm längtan tills vi två blir tre (egentligen fyra om man räknar med hunden)
Senaste 2 månaderna har varit olidliga vissa dagar, tänk att något man längtar efter som ger en lycka och kärlek kan göra så ont?

Jag vet inte om vi kan, vi har aldrig försökt, aldrig haft nån "olycka".

Vad hindrar oss? Vi är nygifta, har radhus! Känner oss mentalt redo!
Ah just det, den lilla detaljen "pengar"
Vi båda jobbar deltid och snart är det bara jag som jobbar, hmm inte optimalt på den ekonomiska biten..

Så nu är det jakt på heltid för oss båda, sen är nog allt på plats?!

Men hur mättar man en galen längtan? Någon som har tips?
Än så länge mättar jag det genom att kolla upp vad som behöver införskaffas, vad det kostar, länkar, info och tips om att skaffa barn... Funkar sisådär XD


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0