Gott nytt år!!

2013-01-01 @ 14:18:44
 
 
Välkomnar det nya året!!
 
Jag fick ett jobbigt avslut.
Kommer inte överens med min chef, har haft kränkningar, lite mobbning att stå ut med, sedan även otrolig stress vilket även gett mig hjärtklappning och ont i bröstet.
 
Så när jag fick besked om att de kommer säga upp mig av "personliga skäl" så är jag lite ledsen då detta innebär lite problem ekonomiskt möjligtvis men även pga vad de sagt till mig mest.
 
Jag hoppas på ett bättre år och att äntligen komma på en arbetsplats där jag kommer må bra <3
 
Mina nyårslöften:
* Ta upp bloggandet igen.
* Pyssla mer
* Träna och må bra med min kropp
* Öka min inre styrka
* Ägna mer tid med min älskade sambo <3
* Hitta mitt framtidsjobb där jag mår bra!
 
Önskar er all lycka 2013.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0