Datorkrasch

2013-01-31 @ 01:23:41

Jaaaa det har varit några tunga dagar närmsta tiden.

Min dator kraschade så har varit lite stressigt närmsta dagarna!

Lokala disken gick sönder men går att koppla till annan dator (går inte att starta min bärbara datorn med den som systemdisk) men kommer inte åt mina filer T_T

Så efter lite om och men, "sömnlösa" nätter, mycket gnäll och tårar....

....lite svordomar också, var så arg för jag hade precis beställt en hårddisk för att göra back-up så väljer den att krascha innan jag hinner hämta ut den!!!!

Så nu är den inlämnad till experter som tror de kan få fram informationen på hårddisken (hoppas med hela mitt hjärta) sen ska hela datorn tillbaka till Dustin och återlämnas enligt reklamationsrätten, kommer förmodligen få en ny dator av dem!

Så har varit tuffa dagar med mycket oro!

Har dock varit på gymmet i tisdags och ska tillbaka imorgon yeah!!


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0