Länge sedan

2013-02-03 @ 13:07:00
 
Nu har det gått ett par dagar sedan jag skrev.
 
Jag har varit sjukt ockuperad med att min dator kraschade. Det har tagit upp 90% av mitt engagemang.
Har lämnat in hårddisken och vet inte ännu om de kan återskapa mina filer. Är orolig och nervös för om de lyckas eller ej.
 
Vi ser mycket på Hockey, så fort Rangers har en match! De hade en inatt och de vann med 3-2 mot Tampa Bay Lightning.
 
Imorse såg jag ut och det var fullt av frost bland alla buskar och löv så tog en massa kort på vår vackra natur.
Här är några urval.
 
 
 
 
 

♥Lämna åsikt♥
Postat av: Chaya

Fina bilder! Och du ska se att det ordnar sig med filerna^^ håller tummarna för dig.

2013-02-06 @ 09:29:05

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0