trädgården

2012-05-20 @ 20:05:00
Vi har jobbat i trädgården idag igen!!

Känns skönt, älsklingen fick bort massa ogräs, jag fick klippt gräset och vi vattnade alla växter!!

Samt att vi fick inviga vår nya skottkärra och gick bort till containern och slängde växtresterna.

Vi har tittat mycket på bleach de närmsta dagarna. Började på avsnitt 104 och nu ser vi på 157 så över 50 avsnitt har vi sett hittills.
Mycket repetering känns det som och de drar gärna ut på fighter så långt de kan vilket känns lite trist.

Jag har nyligen blivit lite mer aktiv på facebook vilket förvånar även mig.
Dock vet jag inte varför än? började med att jag var uttråkad :)

Tänkte bjuda på någon bild från japan, längtar tillbaka T_T men samtidigt glad vi har så härliga minnen därifrån.














♥Lämna åsikt♥
Postat av: Chaya

Längtar tillbaka jag med!!

2012-05-20 @ 23:45:22

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0