Neverending story

2012-05-24 @ 23:24:37

Ett större bekymmer har växt på jobbet sedan min semester och jag fick ner det lite när jag kom tillbaka men eskalerade katastofalt under min sjukskrivning.
Det är tokjobbigt att vara på mitt jobb, jag hoppar högt var gång någon pratar med mig.

Har drabbats av tyst mobbning på arbetet och mår dåligt av allt som händer, när jag kommer hem vill jag inget annat än att gråta men försöker kämpa på, det värsta är att det inte är jag som skapat problemet men måste lösa det UTAN att prata med kunden direkt T_T mina kolleger ser ner på mig också för det, de känner inte till vad som hänt pga sekretess så de tror såklart att min chef tappar förtroendet i mig och ska kontrollera allt.

Känns som om jag är i ett fängelse

Jag har några underbara kollegor men jag vet inte vem som sprider rykten och pratar illa om mig


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0