three days left

2012-03-20 @ 18:38:56
Om tre dagar, räknat med idag, så åker vi till Japan.
vi längtar kraftigt.

dock har jag varit dålig på att skriva på bloggen, är konstant stressad på jobb och försöker få allt gjort i tid samtidigt som jag känner att jag inte mår så bra..

hade undertemp igårkväll och har mått illa idag.

Så..............vad kommer härnäst? hehe

nej.. skämt åsido.. jag hoppas verkligen jag blir "frisk" från detta så vi kan åka till japan och jag kan njuta istället för att ligga på hotellet första veckan sjuk.

Har mängder att göra hemma, sover dåligt och så.

så ni får lida liiiiite till.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: M

Hej,



Vad tråkigt att höra att du fortfarande mår dåligt! Hoppas verkligen att du kryar på dig i tid till resan! Tackar för länken - ska följa er resa (så jag hoppas på många bilder ;) )!



Kramar

2012-03-21 @ 08:52:16

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0