Lugn och ro

2012-03-10 @ 20:59:29
Jag var hos frisören idag och klippte mig och färgade håret, allt som allt var jag borta hemifrån lite mindre än fyra timmar, tiden gick snabbare än vad jag trodde men jag var borta hemifrån på tok för länge.

Vi hade över mina föräldrar och älsklingens föräldrar för att fira min födelsedag i förskott kan man väl säga..
Inget större, vi åt god mat och fikade, min mamma lät bli att sjunga, annars är vi musiknissar men jag blir alltid nervig när vi har över så många och bjuder på något så det hade gjort mig mer nervös.. tack mammi.

Vi bjöd på lax och det var himla gott...

Efter det blev det kakor..

Älsklingen och jag sitter nu och uppdaterar hans kontaktlista på hans nya iphone 4S som han köpt.
Jag längtar tills min kommer nu... ska bli "kul" att gå igenom alla appar.

Vi åker snart till japan.. det känns orealistiskt.. men snart är det dags att växla pengar och i nästa helg får jag äntligen börja packa <3 då kommer det kännas att det är nära. dock är jag superstressad på jobbet.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0