Kaworu-chan

2012-03-11 @ 19:44:30

Vår älskade sötnos är så fruktansvärt söt ♥

Han la sig i solen och jag kunde inte låta bli att fota honom när han la sig så fint.







Vi fikade också idag <3 vi har mest suttit och organiserat med dator och älsklingens nya iphone..

Min kommer ju i veckan så jag förbereder, exempelvis skriver ner alla nummer och sparar bilder.

grejen är att om jag exporterar och importerar så kommer alla nummer separat T_T så jag har skrivit ner alla för att lägga in dem snyggt och prydligt.





Jag kommer nog inte skriva mer ikväll..

natti natt


Gammal bild, eller ja, häromdagen, har ju klippt håret och färgat det svart.


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0