Funny

2012-03-04 @ 11:54:32
Jag och älsklingen ska spela Age och Empires!

jag satte mig vid datorn och hade tänkt ta ett litet kort med min "youcam" som jag upptäckte hade en massa effekter ♥

så jag uhm.. fastnade lite hihi
men jag har gått ur nu, tänkte bara posta två bilder.

sitter i min zipperall, så mysigt!! det är en härlig söndag!







Imorse tittade jag vidare på Clannad, har bestämt att fram till resan har jag "totalförbud" att titta på annat än anime, jag älskar anime och vill se så mycket som möjligt nu innan resan så jag inte missar köpa några figurer, jag måste uppdatera mig, har varit urdålig på att se anime på sistone!!! fy skäms haha nä men jag vet ju att jag älskar det, bara det är "enklare" att se på CSI eller så.. det är ju många vanliga serier som vi följer nu så det är inte så konstigt man dras till att se dem om de är spännande..

Jag har märkligt nog inte fastnat för Clannad, karaktärerna är urgulliga och jag älskar dem! ritstilen är bra men det är ingen ordentlig story, bara det här med teaterklubben men de går side-tracks hela tiden..

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0