Full rulle

2012-03-09 @ 22:55:47

Jag har varit sjukt stressad på jobbet idag, sen när jag kom till Eslöv så handlade jag (ministorhandel) fick skjuts hem med grejerna, hämtade jycken och åkte till mamma och pappa.
Vi lagade mat, åt, jag bakade kakor ända till nu.

Jag har precis fått skjuts hem och är helt slut i både kropp och själ.

Jag hade tänkt städa mer idag men det är lite tur det inte är ett helvete här hemma så det kommer gå lite enklare att städa..
men jag kommer ändå sätta klockan på sju så vi kan gå upp halv åtta.

vi ska dammsuga, flytta på bordet, rengöra toaletterna, bädda, jag ska fixa mitt skrivbord. Vi ska förbereda maten och göra fint här hemma tills de kommer.

Fighto!!


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0