Fredagen bortglömd?

2012-03-03 @ 22:19:38
Ja jag glömde blogga lite grann...

.... sorry ^.^

jag och älsklingen tittade på föreläsningar av Apple, Steven Jobs (om jag stavar rätt).
Det var intressant, vi myste en massa och sen plötsligt fick vi båda jätteont i magen så jag löste det hela genom att slappna av så pass att jag somnade, sen gick jag ut med vovven och somnade om.

Idag var jag iväg till Eslöv centrum och köpte present till pappa som fyllde i tisdags, en fin handduk och ett par manchesterknappar med golfklubbor och golfboll som motiv.. hihi de var rätt söta.

Sen köpte jag nybakat bröd på ICA och tog bussen hem igen, vi åt sen frukost, jag åt vaniljhjärtan som innehåller mjölk och det gick faktiskt bra, sen tog vi oss hem till mamma och pappa och åt god mat, det blev tyvärr lite stressigt.

Jag, mamma och pappa har spelat yatzy och skrattat som sjutton.
Och jag har varit på strålande humör, sen blev det lite djupt samtalsämnen som var lite trist och så..
så jag kom iväg lite sent från mamma och pappa än tänkt men jag ville inte lämna det när det var lite trist.
Jag ville lämna med lite glädje, men lite tur hade jag, mamma skjutsade hem mig så jag slapp att gå... Tack <3

Jag åt även en liten bit av gräddtårta också, inte så god faktiskt, men jag har ännu inte fått ont i magen *peppar, peppar*

Nu försöker jag plocka lite här hemma och förbereda så jag kan sova en stund innan älsklingen kommer hem.

oj... jag kom precis på jag glömde en HDMI kabel hos pappa T_T dammit..
men aja. vi har kvar sladdar hemma så så mycket förlorar vi inte på det.
men jag får ta hem den snart igen..

Hoppas ni haft en härlig helg!!
vår har precis börjat men inatt ska vi se på hockey - Rangers!!!

och sen imorgon så ska jag slöa fram till älsklingen går till jobbet och sen städa lite!
om vi inte städar tillsammans och jag slöar hela kvällen..
men det är mer mysigt att slöa tillsammans än att städa.
så egentligen vet jag inte vad jag hoppas på, för det är också trist att städa själv.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0