Crazy phone

2012-03-08 @ 20:22:40
Oh jag är helt slut i huvudet.. har suttit i telefonen hela kvällen...

Dock så har jag fått en massa gjort.
Har bytt till comviqs nya erbjudande så jag kommer ha en fast avgift som är lägre än vad mina fakturor är i dagens läge så det kommer bli så skönt!! behöver inte ens engagera mig.. gud så skönt.

Dock blir det att jag byter telefon.. men jag kommer ha kvar min htc hd2 ändå..
Får se vad som händer.. kommer nog ta min htc när jag är iväg på "känsliga" områden.

sen vet jag i princip hur helgen blir, vi ska bjuda på mat.. jag ska köpa lax imorgon då willys har extra pris, ska köpa potatis och mjöl. oatly och grönsaker..
ska bara prata med älsklingen så jag vet säkert.

Kaworu skäller på mig nu.. sötnosen, han vill ha uppmärksamhet.

ska snart duscha..

natti natt

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0