Äntligen!!!

2012-03-14 @ 22:37:29
Telefonen jag fick igår.. det visade sig att den var helt trasig..

så jag skulle byta den och för att undvika att bli på dåligt humör igen så förkortar jag det hela

1. jag ringde supporten, fick ingen hjälp.. bara "reklamera telefonen, du får en ny om 1-2 veckor..

2. Jag gick till Tele2 butik, undrade om de kunde byta till en ny och reklamera den andra - nej, "reklamera varan, du får en ny om 1-2 veckor.

3. jag ska reklamera varan imorgon men har bytt telefon med min pappa som fick en exakt samma som jag dock så startar inte hans abbonnemang förrän om 2 veckor så han kan inte använda telefonen.

4. Ariena lycklig.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0