Paddig överraskning

2012-06-09 @ 00:51:57
Jag gick ut med voffsingen på en sista tur innan jag skulle lägga mig och när jag stängde dörren tog något emot..
Jag blev konfundersam men eftersom jag fick dörren stängd gjorde det inget.

Sen när jag öppnade dörren hoppade både jag och Kaworu till..

En padda hoppade ut ur huset, den hade fastnat i dörren när jag stängde den och hoppade ut i hast när jag öppnade igen, den tyckte nog det var farligt att komma in i vårt varma hus. Jag är lite "skraj" att fler paddor sökt sig in i värmen. Det är kallt och fuktigt ute.

Det skrämde mig lite men jag gick ut igen och tittade på paddan och den har inte skadat sig som tur är. Dock skrämde den nog mig mer än vad jag skrämde den T_T
Kaworu får sova i sovrummet innan jag kollat så huset är "paddfritt".
Men det orkar jag inte göra idag.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0