Yesterday´s blues!

2012-01-28 @ 09:39:35
Gud vad konstig blogg.se är.. jag fick inte upp den på mobilen och inatt tänkte jag till och med om det kommer vara så illa jag slutar med blogg.se

imorse var det annorlunda, jag fick inspiration att ta upp en ny kategori! "Ariena Kawaii fashion"
jag kommer ta foto på när jag klär mig i min personliga stil som är mer "kawaii-stilen" och kommer lägga upp kläder jag hittar som är i den stilen ^.^

Igår kom pokemon ^.^ vår kompis som ska följa med till japan!
det är mindre än 2 månader kvar nu *lycka*
orsaken till att jag kallar honom pokemon är för den första tiden han kom till oss och skulle sova över så hade han envist med sig en liten kudde han haft sen småbarnsben.. det var en kudde full med bilder från pokemon..
haha pikachuu som frontfigur.. så efter det... "Pokemon"

Igår så lagade vi sukiyaki.. jag bad älsklingen hämta kameran och fota men han hade inte möjlighet just då och vi glömde bort det totalt.. lite synd..

Sen såg vi på en anime, vi har 3 avsnitt kvar innan vi sett klart den. Jag minns inte hela namnet men "förkortningen" är Milky Holmes! söt serie som handlar om 4 tjejer som är duktiga detektiver och format gruppen "Milky Holmes" i den animen så har många i den "världen" egna extraordinära krafter som de kallar "Toys" och det innebär att vissa är extra starka när de aktiverar sina Toys, andra har att de kan kontrollera maskiner, andra har telepati eller kraften att få saker att röra sig typ som yoda och the force tihi.

Jag åt chokladpudding under tiden och älsklingen åt kakor!

Pokemon är riktigt duktig med datorer och hjälpte älsklingen att formatera hans igår så nu kan man använda den igen ♥

Idag ska vi fortsätta vårt "anime-maraton" undrar vad vi ska se efter Milky Holmes?

Ha en underbar dag!!
jag ska återkomma med lite bilder från frukosten idag! Jag håller på och bakar bröd! gottigott!!
snart kommer hela huset lukta underbart av nybakat bröd.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0