Woot

2012-01-04 @ 20:11:12
Nu är hyllan ställd på rätt plats och akvariumet står uppepå det!
Känns riktigt bra! Fått lite ärenden gjort och vi har möblerat om och fixat i akvariumet.

När jag tömde den upptäckte jag vi fått en liten sjöstjärna som lever i vårt akvarium vilket kändes helt fantastiskt!!

Lampan är trasig så vi måste fixa en ny T_T men men.



Av någon anledning så gillar inte min kamera att ta kort på hyllan..

så här ser sjöstjärnan ut ungefär...jag glömde fota så bilden är tagen från google. den är mer mjuk och hårig.. men för att ge ett perspektiv..Den är typ 1.5 cm från arm till arm.


♥Lämna åsikt♥
Postat av: Chaya

Vad är det för väskor ni har fullt av i den lilla hyllan?? XD



mina missar skulle dra ut dem en gång i timman bara för att det är roligt att gå och dra i snören!

2012-01-05 @ 15:26:16

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0