Smycken

2012-01-07 @ 14:58:32
Jag och älsklingen fortsatte sortera bland hyllorna i garderoben bland alla smycken och huvudbonad så nu är det ordning och reda där med.. jag har inga ställ för smycken så jag får typ... hitta på egna.. tidigare har jag använd en ljusstake och idag gjorde jag en ny grej.



Inte det snyggaste men det bästa jag gjort på länge.. faktiskt......













Så.. nu blir det lite roligare att göra sig fin om dagarna!!


♥Lämna åsikt♥
Postat av: Chaya

Det är inte långt kvar nu till du fyller år, jag tycker du ska önska dig en ordentlig smyckes-ställning eller vackert smyckes-skrin till alla dina saker!!



Annars så var det en väldigt kreativ lösningXD Själv ligger mitt mestadels intrasslat i en tygpåse som inte är lättåtkommlig överhuvudtaget

2012-01-07 @ 22:45:51
URL: http://chayachan.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0