Shopping!!

2012-01-31 @ 23:29:53
Jag träffade min kollega från mitt förra jobb idag! Riktigt trevligt!
Vi gick runt på stan och jag la största tiden till att leta efter något till min vän Tokiko i Tokyo. hon blev mamma för första gången i december och hon tycker om sverige och vår kultur och språk. Hon talar väldigt bra svenska trots att hon inte varit här på över 10 år.

Älsklingen kom på den briljanta iden att köpa Ronja rövardotter till henne så hon kan både läsa/översätta till sin dotter framöver och själv öva sin svenska genom att läsa. Det är många fina bilder i den också.
Nu tog jag fotografierna lite slarvigt och snabbt så jag kunde lägga upp dem så de är inte så bra som de egentligen kan vara.

Här är grejerna jag köpte till Tokiko och hennes dotter.. vi ska köpa något mer sen till både henne och hennes man Noriaki ♥







Jag köpte också små plastburkar för hygienprodukter; schampo, tvål osv



och en mini-hårspray just in case...



Sen köpte jag en resedagbok.. men egentligen två.. jag kan inte bestämma mig vilken av dem jag ska ha som resedagbok.. den ena är söt men det är linjerade blad inuti..
Den andra är vacker och romantisk och har bara vita blad så lättare och roligare att skriva i...
Vilken skulle ni välja?



Sen köpte jag lite annat till mig ♥



Halsband



Nu måste jag verkligen sova!!!

Natti natti!

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0