Saturday

2012-01-14 @ 22:05:54
Älsklingen och jag har storstädat ovanvåningen idag och handlat, är helt slut..ser vidare på winterclassic med new york rangers och philladelphia flyers..spännande!! Dock vet vi redan att rangers vinner men jag har glömt vad resultatet blev. Vi har poppat popcorn och ligger i vårt nystädade sovrum och tittar... Ska färga håret inom snar framtid....vad tycker ni jag ska välja för färg? Älsklingen tycker svart....vad tycker ni?

♥Lämna åsikt♥
Postat av: Chaya

Sa du inte något om att du ville testa en röd nyans? Det tycker jag du ska testa^^



Blir inte det bra så är det ju bara att färga svart över och få en svart färg som glänser lite åt det röda hållet! Så ta och testa rött!

2012-01-17 @ 15:13:49
URL: http://chayachan.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0