Saknad

2012-01-29 @ 16:05:40
Jag, älsklingen och pokemon har pratat en hel del om den kommande japanresan och jag längtar verkligen!!!!!!
Det ska bli otroligt fantastiskt att åka dit igen!

Tänkte bjuda på lite bilder från vår senaste resa.. dock hade vi inte min canon 500d utan en liten sony kompaktkamera.
Men denna gången kommer jag ha med mig både stativ och min canon 500d.. kommer bli fantastiskt!!!

Trött oborstad, osminkad Ariena-chan

Nyaa ♥

Undrar vad jag sa när älsklingen tog kortet?


♥Lämna åsikt♥
Postat av: Chaya

Avis^^



Vart ska ni åka i år? Blir det bara Tokyo eller blir det en tripp ut någon annanstans? Du vet att vi förväntar oss en hel drös med bra bilder sen!

2012-01-29 @ 22:07:37
URL: http://chayachan.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0