Review

2012-01-19 @ 18:38:25

Mitt nya jobb!!! Jag stortrivs!! är väldigt nervös såklart.. och är ofta lite "förvirrad" när jag väl är hemma, tänker inte på allt som behövs göras.. Så jag har missat lite grejer dessa dagarna.. ex plocka undan småsaker som hamnar i vägen och läggs på hög..

men nu har jag dammsugat nedanvåningen och ska rengöra ena badrummet, älsklingen har hand om ovanvåningen och badrummet däruppe..


Gick på mitt första kundbesök idag.. fick lära mig en himla nyttig sak! som faktiskt är ett tips för de som söker jobb..

handskakningar, tydligen ska man ha ett fast och lite hårt grepp när man skakar hand för det ger ett starkare förtroende..

Ska fixa vidare och sen duscha ♥



 


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0