Ledig

2012-01-06 @ 09:10:11
Idag är en röd dag och jag är ledig från jobb.

Jag var riktigt sur på Coop i Eslöv igår.

Jag beställde i måndags en surfplatta, MPMan MP824.. man kan ju följa kollinumret och jag såg att den har kommit in på Coop. Det är i min pappas namn så han skulle få smsavi. jag ringde och de bekräftade den kommit till dem, frågade om jag kan hämta ut det och det gick ju om jag hade pappas leg med mig.
Men pappa fick aldrig sms-avin.. himla människor!
De har den där och är lata och skickar inte ut avin..

Så jag kunde inte leka med den igårkväll....

hoppas vi kan ta ut den på lördag för de har förmodligen inte öppet idag eftersom det är helgdag.. så stöööööööörigt!!!

så nu fick jag klaga om det.

Var hos mamma igårkväll, vi hade jättetrevligt.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: Chaya

stackare... men helgen går snabbt!

2012-01-06 @ 19:06:36
URL: http://chayachan.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0