Hylla

2012-01-02 @ 23:41:47
Jag mötte mamma och pappa på IKEA idag och köpte en hylla för 200 kr, har byggt ihop det och satt det i datarummet. På Onsdag när älsklingen är ledig så ska jag och älsklingen tömma akvariet tillräckligt så vi kan sätta det på skåpet.
Det innebär jag kan använda min stepbräda äntligen!

Har fått en del uträttat idag hemma.. En sak jag hade tänkt göra var att beställa saker på Strandlins.. jag genomförde en beställning men när jag klickar på "slutför köp" så vill den inte gå vidare, den säger att jag lagt in saker som inte går att beställa... fattar inte... riktgit..
men aja.. lämnar det uppe så älsklingen kanske förstår och kan fixa det.. dock så är det störigt för jag skulle ha somnat för 40 minuter sedan.. vilket jag ehm... inte har...

Natti natti *update* bilden kom inte med av någon anledning:

♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

hahahXD



exakt samma som vi har tittat på med!!



dock har vi inte köpt än.

2012-01-03 @ 19:02:47

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0