Hemma

2012-01-09 @ 20:05:45
Jag har precis ätit middag.. är fortfarande hungrig T_T har tänkt träna lite ikväll!! På tiden att vara lite mer aktiv, har dock gjort lite träning varje dag nu i det nya året. Har lite nyårslöften som jag såklart vill uppfylla ♥

Är lite utpumpad de här dagarna av någon anledning. Men kämpar på, det har gått rätt så bra på jobbet, min kollega har varit på arbetsintervju. Min chef tycker nu jag ska jobba på måndag och inte ta ut min flextid och få det utbetalt istället..

men jag vill gärna ta det lungt fredag, lördag, söndag, måndag... hade tänkt gå tidigare på fredagen och vara ledig på måndagen (hade fått nästan "order" om att vara ledig på måndag men han är fundersam på om det är rätt val)

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0