Grattis Kusse!!!

2012-01-20 @ 22:17:31
Min kusin tog examen ikväll på Musikhögskolan i Malmö och är nu musiklärare!! och fri från skolan! nu är det dags att hitta jobb som musiklärare :) om han vill det förstås.

Kaworu har varit hos mamma och pappa idag och har haft det bra, nu ligger han och sover vid min sida av sängen. Jag är jättetrött och kommer nog sova ganska snart.. om jag får haha.

har haft lite tid till att sticka och har gjort klart ena vanten till chaya-chan.. ett litet hjärta instickat :) hoppas hon gillar den, jag håller på med andra vanten.. hoppas jag kan sticka klart dem i helgen så jag inte drar ut för långt på det.

Vi myser i sovrummet och tittar på Top Gear.



vill sova....

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0