den kända parfymen

2012-01-03 @ 07:30:04
nu vill jag börja säga i det här inlägget är att detta bara är en åsikt. alla har olika tycke och smak. jag pendlar mycket och under lång tid och det är verkligen hemskt när en person som röker sätter sig bredvid en.. det luktar kraftigt och starkt runt dem och man kan inte komma undan om man inte byter plats vilket inte alltid är enkelt. orsaken till att jag finner detta störande är för jag, liksom många andra, är väldigt känslig mot cigarettlukten.. har hostat sen jag klev på tåget tio i 7 för att en person som precis rökt satte sig mitt emot mig.. efter att jag satt mig. jag flyttade på mig men hostan är fortfarande kvar. det är som en stark parfym som tränger in i lungorna. jag vet med erfarenhet att jag kommer hosta någon timma till innan det lugnar ner sig.. varför ska det behöva vara så här? varför kan man inte förbjuda rökning så vi kan leva i frid med varandra? utan att den ena eller andra parten ska behöva må dåligt? så nu har jag klagat klart på det... förlåt om någon tagit illa vid sig. jag vet det finns rökare som tänker enormt på sina medmänniskor och att vissa röker för de mår dåligt och inte kan hantera det på annat sätt...

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0