Dagens

2012-01-28 @ 17:45:41

Vi spenderade morgonen till att diskutera japanresan..

Det är hemskt på sett och viss... ni som varit där och längtar tillbaka och saknar det vet vad jag talar om.. Det är nästan tortyr att diskutera det då man börjar sakna det ännu mer...

Så just nu känns det som om jag har ett hål i hjärtat... men om 54 dagar så åker vi.
Det kommer bli en fantastisk upplevelse och jag längtar offantligt!

Dock så har jag problem fortfarande med att lägga upp bilder på bloggen genom min surfplatta.. inge skoj..

Måste ju kunna det innan vi åker.. annars blir min blogguppdatering mycket sämre än tänkt när vi åker till japan.
Kommer ha med mig surfplattan i väskan varje dag ♥ så där det finns wiifi så kommer jag lägga in ett inlägg och en bild om möjligt!


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0