Bed time story

2012-01-30 @ 22:36:28
Jag har haft jättetrevligt idag!!!
På jobb var jag... hemskt trött och hade inte det tempot jag helst skulle vilja ha.
men gick ju och la mig sent så inte konstigt!!

Efter jobb och jag kommit hem så kom en av mina kära vänner här i skåne hit och vi åt tacos, pratade både om glädje och djupa saker! Framtidsplaner och lite annat.

min vän gick efter nio då var jag redan hemskt trött... diskade lite.. tyvärr inte allt.. tömde inte stället ens.. jag vet att jag inte har gjort bra ifrån mig hemma.. men jag behövde en lugn kväll..
ska försöka fixa lite imorgon innan jag går till jobbet om jag sover ordentligt inatt.

Imorgon så ska jag fika med min kollega från mitt förra jobb, det ska bli riktigt trevligt. har lite ärenden jag ska göra också så det ska bli trevligt samtidigt som det blir lite effektivt!

Nu ska jag försöka få en god natts sömn så jag kan gå upp tidigt.

Natti natt!

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0