60 dagar kvar

2012-01-22 @ 20:38:16
Idag är det 60 dagar kvar tills japanresan!! Fantastiskt skönt!

Sen verkligen fram emot det, längtar som sjutton.

Denna helgen har jag tagit det lugnt. Igår sov jag en stund efter älsklingen gått till jobbet, satt vid datorn ett tag och sen handlade jag lite och fixade lite hemma och sen kom mamma över och fikade, älsklingen kom hem och la sig en stund och sov (två timmar) medan jag lagade mat, revben, barbequsås (hemmagjord) och vi hade dåligt med potatis hemma så stekte potatistärnor, vitlökskroketter och champinjoner.

Det blev rätt så gott.. men jag måste lära mig göra revben bättre.. det är ändå första gången jag gör revben och jag äter nästa aldrig revben.. typ...

Men Jag var supertrött efter att ha lagat mat i 2 timmar och jag hade lite feber och kraftigt ont i magen. så jag däckade redan vid elva på kvällen.


Idag har jag också sovit en del idag och haft jätteont i magen, mådde bättre mitt under dagen, fick lite god mat hos mamma och pappa och sen hjälpte jag en vän att flytta och när jag kom hem hade jag fått ont i magen igen och lagade mat, satte igång en tvätt, duscha och nu tittar jag och älsklingen på anime.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0