Söndag

2012-02-26 @ 14:40:33
Solen skiner, fantastiskt väder ute.....



......och vi är inomhus och städar hahahaha
Men vi börjar bli klara! Vi tvättar massa tvättar, vi har plockat i hela huset, vi har dammsugat ovanvåningen,
nu ska vi upp på vinden och lämna några grejer och när vi ändå är uppe så ska vi ta ner våra resväskor.

Jag har lovat mig själv och älsklingen att inte packa ner grejer i väskan förrän det är en vecka kvar.
Jag börjar alltid packa flera veckor i förväg för jag längtar och det bidrar till en långsam stress så det enda som får gå ner är vår vän i japans presenter!!
vi har köpt en massa småsaker till henne, ska bli jättekul!!

Igår åkte vi ju som sagt till Malmö, vi fikade på starbucks, jag drack en kaffe latte, med sojamjölk, det var märkligt nog drickbart O.O Jag dricker inte kaffe, gillar inte kaffe men det gick faktiskt bra!
Vi mötte upp min kollega och hennes man på Starbucks och efter vi alla pratat en liten stund så åkte vi till filmstaden och hämtade ut biljetterna, tittade oss omkring inne på Entre och sen var det dags för Mission Impossible Ghost Protocol.

Jag gillade filmen, men fick panik när Tom Cruise gjorde sina stunts..
han har ju sagt att han gör dem själv så det var lite panikartat.



Efter vi varit på bio så åkte vi till en ny italiensk restaurang och åt jättegod mat, jag valde "Bolognese"



Sen en liten bild på lilla jag


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0