One step closer

2012-02-20 @ 18:25:19
Nu börjar det närma sig tills vi ska åka till japan, vi längtar så hemskt mycket! i helgen bokade jag hotellet och nästa vecka ska vi skicka mail till AKB48 för att vara med i lotteriet så vi kan gå på en av deras konserter.
De är så populära att de har lotterisystem på biljetterna.
Inte skoj om man är utlänning och vill dit *fnys*

Jag har nyligen kommit hem, har varit ute med voffsingen och har lagat mat. precis ätit upp och tittar på Top Gear.
Rätt intressant avsnitt och kul ^.^

De är till och med i Sverige.. Arjeplog.. först hade jag svårt att fatta vilken stad han var i men när de sa det var i sverige så misstänkte jag Arjeplog och blev överraskad när jag hade rätt o.O

Jag har universums sämsta lokal och geografi sinne.. hemskt illa...
Men hehe än så länge klarar jag mig, älsklingen är ju oftast med mig ♥

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0