Ny trevlig dag

2012-02-14 @ 08:03:37
Idag vaknade jag mitt i natten av en mardröm, klockan var bara fyra.

Men idag hade jag nästan-frukost med älsklingen, vi upptäckte vi hade bröd så det räckte till knappt en person (resten var i frysen) så älsklingen drack kaffe medan jag slängde i mig frukosten.

Idag är en dag som många värdesätter till max!
Alla hjärtans dag, kärlekens dag, vänskapens dag.

Men för mig har den aldrig varit speciell så jag och älsklingen har aldrig firat det sådär "alla hjärtans-daigt"
men jag brukar anstränga mig lite extra i köket så vi får riktigt god mat och i år är det ingen skillnad. älsklingen kommer hem sent så jag har tid på mig att anstränga mig lite extra.

Hoppas ni får en kärleksfylld dag och att alla butiker får försäljningen de söker efter! för det är ju tyvärr lite därför den här dagen finns, men varför inte egentligen, det är väl härligt att hylla kärleken lite oftare, dock så har man ju egentligen alla hjärtans dag varje dag när man är tillsammans med den man älskar ♥

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0