Nice and clean

2012-02-18 @ 13:37:35
woho

Jag har dammsugat nedan och ovanvåningen, inte sovrummet ännu, jag måste fixa lite där inne först.
Mamma ringde och bjöd hem mig på Lax!
Så gott jag kunde bara inte säga nej! dessutom kommer min moster hem till mamma och pappa så jag får träffa henne också.
Men ska inte vara borta så länge, ska gå därifrån senast halv fem så jag hinner laga mat och fixa i sovrummet!

Skönt att få det fint hemma.. men jag hade tänkt göra mer men känner mig alldeles för "dålig", hade lite feber imorse och ögonen har typ "värkt" hela dagen.. kan ha att göra med att jag inte haft på mig mina glasögon på 2 dagar.

Och suttit mycket vid datorn.. jaja.. det kanske hjälper att ta lite frisk luft ♥

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0