Myspys i datarummet

2012-02-11 @ 15:39:05
Jag och älskling har det supermysigt!!

vi började morgonen med lite märklig frukost, det blev sen frukost så jag gjorde french toast och ugnspannkaka till mig och älsklingen

sen spenderade vi mycket tid till att borsta lilla snuttisen!
Han hatar borsten haha men han var riktigt duktig.



Sen har vi lyssnat på en massa musik, både gamla godingar och lite romantiska också.
Vi har det riktigt mysigt, nu börjar vi fundera på mat.. jag är sugen på köttfärssås och spaghetti.

Vi ska lyssna lite till och sen ska vi titta klart på matchen mellan New York Rangers och Tampa Bay lightning.

Sen kanske vi ska spela lite Guitar hero om vi fortfarande är sugna på det när vi kommer dit haha

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0