Mysig morgon ♥

2012-02-04 @ 10:46:28

Jag och älsklingen sov länge imorse, Kaworu väckte mig halv 8 och ville gå ut så det fick jag fixa men sen la jag mig igen..
det är 15-16 minus här i Eslöv.. brrrr

Vi äter frukost nu, till anime!! waii

Igår dansade jag zumba med mamma!! Det var kul och svettigt! kändes jättenyttigt..

jag ska vara modig idag!! jag ska ta lactase tabletter och se om jag kan äta en mjölkchoklad..

Det är nämligen så att jag har varit på allergitest och de säger jag inte har kvar min mjölkallergi men man kan aldrig bli av med laktosintollerans.. så jag ska försöka vara modig och ta lite tabletter och testa äta.. så får vi se hur det går..
måste börja lite oavsett..

men vi kommer ju åka till japan och vi kommer ha ett långt uppehåll innan vi kan åka tillbaka och jag vill njuta av resan till japan och vill därför göra mitt allt för att kunna njuta av alla underbart söta bakelser som finns där. men att inte ha ätit mjölk på 20 år gör att man är fruktansvärt känslig för ämnena.. så jag måste ta det hemskt försiktigt.


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0