Musica

2012-02-01 @ 22:35:51
Har haft kör idag.. var himla roligt som vanligt! vi hade fika mitt i kören också.
De hade letat upp bakelser så jag också kunde äta vilket var himla skoj!!

Jag tror jag har en förkylning på g T_T
Jag var småhostig imorse och alla dagar hittills i denna veckan så har jag varit snuvig fram och tillbaka under dagen.. och på kören började jag hosta mer och mer och min hals gör ont.. tur jag inte sjunger med halsen på kören *fniss* då hade den varit helt död nu!!

Imorgon så ska jag på mitt första kunduppdrag!! ska ta buss hemifrån istället för tåg.. ca 30 minuters pendeltid!!! men då har jag mängder med tid på att sticka!! eller ja.... inte mängder, men mer än vad jag när jag pendlar till lund!!

Jag åt mat på älsklingens jobb idag och det var härligt att se honom även om det var synd vi inte kunde umgås/prata..
men efter jag ätit så köpte jag "laktras-tabletter" på "Doc Morris" som är ett nyöppnat apotek i Eslöv..
Det är nämligen så att jag är uppvuxen med min mjölkallergi och laktosintollerans och har alltid varit allergisk.. men när jag var hos läkaren och gjorde test så säger de helt plötsligt att jag har inga allergier... inte ens pollen O.o så jag tänkte... jag har tänkt testa om jag kan äta saker med mjölk i om jag tar laktras-tabletter så jag kan njuta av det goda under japanresan..
men jag vet inte om det fungerar.. även om testerna säger jag inte har några allergier (intolleransen mot laktos blir jag aldrig av med) så blev jag rekommenderad att fortsätta äta som jag alltid gjort för min kropp är fruktansvärt känslit mot mjölk oavsett vad testerna säger..

Älsklingen testar ett av de nya spelen, "N3" det....verkar vara lite som sagan om ringenspelet vi har.. mycket med att slåss..

Nu ska jag njuta av glass och sen sova, ska upp tidigt

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0