Vår lilla filur

2012-02-05 @ 22:02:14

Jag var lite nedstämd innan idag och "inget" fungerade..

men sen nyss så skulle jag tömma tvättmaskinen och Kaworu var så söt så jag tog lite foton på honom och blev genast lycklig!!

dock försvann lyckan snabbt... tvättmaskinen hade inte tömt sig på vatten så när jag öppnade luckan så kan ni nog gissa vad som hände.. det var bara ta fram svabben och torka rent allt vatten på golvet och ringa hushållsakuten - mamma ♥

Nu står den på centrifugering i hopp om att den kommer tömma sig på vatten.. lite synd för jag måste sova snart.. om jag ska orka morgondagen T_T

så lite irriterande men samtidigt så ... öh ja det går som det går.. jag ska ställa klockan på en timma och gå ner och titta till tvätten och förhoppningsvis hänga upp den.. men då hinner jag inte tvätta vit tvätt T_T

jädrans maskin..

här kommer några av bilderna på Kaworu iaf.









Just det!! jag gjorde mysig frukost imorse!!

älsklingens tallrik!




♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0