Hur vet man det snart är dags?

2012-02-29 @ 21:38:50
Jo!! idag växlade jag svenska kronor till japanska yen!! älsklingens pengar visserligen.. jag hade inte förberett pengar åt mig.. får se om jag för över något, men först måste vi beställa in pengar T_T

Det är helt slut i lunds forex.

Men det gör att det typ känns som om vi ska åka nästa vecka, men det är några veckor kvar.

Jag har sjungit i kören idag!! fantastiskt!! älskar det!!!!!

Dock fick jag en stor överraskning, min körledare bad mig sjunga en viss del i en låt som någon annan ska sjunga solo på konserten, sen frågade hon mig om jag kunde tänka mig sjunga den..

det tog en stund innan jag greppade och sa chockat "den artonde?!?!?!?!" och min körledare hon nickade..

Så på vår nästa konsert har jag två solobitar i en låt, ska bli riktigt kul!!!



Denna låten är det.. dock så vet jag inte vem det är som sjunger i denna.. tagen från youtube.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0