Happiness

2012-02-23 @ 18:37:27
Jag är jätteglad!!! Älsklingen slutar redan 7 idag så vi har en härlig kväll tillsammans, vi försökte spela guitarhero igårkväll och det gick otroligt dåligt för mig då jag var hemskt trött..
Så jag gav upp i slutändan...
Älsklingen spelade tills jag somnade. jag minns inte ens när han slutade.
Jag är fortfarande trött och utmattad men det börjar bli lite bättre.

Jag har en jättetrevlig kollega på jobbet, hennes man jobbar också i samma byggnad, jag blir full av glädje och lycka och kan inte låta bli att vara entusiastisk och stort leende på läpparna för de är så hemskt söta tillsammans!! De är full av kärlek och glädje, de är så lyckliga tillsammans att jag kan inte låta bli att bli lite smittad. Får mig att tänka på älsklingen jättemycket och fyllas av kärlek!!

Vi har bestämt träff med dem på lördag, älsklingen och jag ska träffa dem på lördag eftermiddag och fika på nyinvigna Starbucks i Malmö central och sen ska vi se på Mission impossible som går på bio nu!
Ska bli himla kul!!

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0