Glass blev frukt

2012-02-08 @ 21:41:06
Jag har precis kommit hem från kören och har bara hunnit hitta en av älsklingens försvunna tröjor och bytt till myskläder!!
Så nu ska jag förbereda bröd till imorgon och hade tänkt gosa in mig i sängen med lite glass... men så tänkte jag "....................nääää jag tar frukt istället" gissa om jag kände jag gjorde ett nyttigt val *fniss*

Det gjorde mig glad i alla fall!
dessutom är det faktiskt lite bökigt och tidskrävande med glass så jag ska göra äppel-grön-te som jag fick av min kollega från mitt förra jobb *supergott* och lite äpple och mandarin så är min lycka gjord för kvällen.

får ju inte glömma göra situps idag också. det står ju på veckoutmaningen!! man får ju inte schabbla till det på första dagen!!!

♥Lämna åsikt♥
Postat av: Nina

HEJ!

Min mobil är död! DÖD!! Kaputt!! TRASIG!...Jag är mycket ledsen över det men ska lämna in den på lagning imorgon. Så om jag inte svarar på sms så vet du varför.

2012-02-08 @ 22:26:28
URL: http://madebyniiina.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0