Freaky monday

2012-02-27 @ 20:59:44
Jag har sovit superdåligt inatt tack vare oscarsgalan hahaha
Jag hade väldiga problem att somna om, jag väckte älsklingen halv tre och tittade på när circle du soleigh (kan säkert vara felstavat) och sen hade jag en omöjlighet att somna om, älsklingen bloggade och ljudet från galan..
Jag kunde verkligen inte somna, så till slut så använde jag min, något förbättrad, variant av att hålla för öronen och blunda utan att tappa greppet.. funkade bra! så jag somnade efter ett tag, dock... problem... när man använder min fina teknik så somnar fingrarna efter ett tag. så jag vaknade till för de var avdomnade.. jag lyckades av något mirakel somna strax därefter.

Sen när galan var slut så la sig älsklingen för att sova... då vaknade jag igen och var så himla varm att jag hade bekymmer att somna igen.. sen vaknade jag av klockan som enligt mig ringde alldeles för tidigt..

Så idag så har jag tänkt lägga mig tidigt och sova..

Men först ska jag träna.. har en sjujäkla träningsvärk i rumpa och lår efter träningen igår.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0