Chocoholic

2012-02-02 @ 17:27:24

Jag väntade på bussen hem en stund och gick in i en butik för att titta på en gåva till Tokiko och Noriaki men hittade inget.. hittade dock en söt nyckelknippa som jag stod länge och vägde om jag skulle köpa eller inte.. jag menar, kommer ju hitta mängder av söta nyckelknippor i japan men denna var lite speciell så jag kände i slutändan att jag var "tvungen"



Det ni ser är mjukt typ som gummi/läder och när man knäpper upp den så är det som en liten bok med små citat om choklad..

ex.
"livet är osäkert . ät dessert först"

"choklad är det absolut mest populära botemedlet som absolut inte botar"

"en gång hade jag timglasfigur men tidens sand har flyttat sig"

"lite för mycket choklad är precis rätt"

"jag tror jag precis åt upp min viljestyrka"


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0