chock

2012-02-13 @ 22:43:52
Jag var i kontakt med stället jag köpte surfplattan på för i helgen så fick den en spricka över sig och jag har en misstanke hur den kommit till men jag vet inte säkert.

och jag har varit megaförsiktig med den och den hade (när jag fick den) sprickor i ramen runt skärmen. Och jag tror det har gjort att sprickan har uppkommit längs med skärmen på plattan. Problemet är att nu fungerar den inte över huvudtaget. hemskt irriterande.

Så jag pratade med leverantören och vi ska ringa UPS att hämta upp paketet och jag lämnade paketet till min mamma då hon är hemma imorgon och.. eeh.. jag la ihop det enkelt och bra! med tidningar runt surfplattan osv.

eh... fick en chock när jag fick en mini-sträng-uppläxning av pappa att så packar man inget paket som ska till frankrike..

jag blev helt tyst i luren... FRANKRIKE!!!!!!!!!!!!!! hade jag vetat det skulle jag packat den 10 ggr bättre..
jag trodde den skulle till stockholm (pappa hade fraktsedeln så jag hade inte sett vart den skulle)
och jag hade inte ens lagt i info i paketet..

suck..

så saker kan gå ibland..

♥Lämna åsikt♥
Postat av: Nina

Är det inte lite väl omständigt av ett seriöst företag att tvinga folk skicka trasiga varor till Frankrike?

2012-02-14 @ 01:59:41
URL: http://madebyniiina.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0