Underbar dag

2012-04-05 @ 15:32:19
Hejsan
Är riktigt trött ikväll, lägger snabbt upp några bilder!!!
Har varit på:
Ghibli museum
Inokashira park
Hotel new Otani japanese garden
Hie Jinja
Vi avslutade dagen med att äta på restaurang där man steker maten själv vid bordet, häftigt!!!
image descriptionimage description
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
image descriptionimage description

♥Lämna åsikt♥
Postat av: Anonym

Vad du hinner med underbara upplevelser var dag!! Själv ligger jag i sängen och försöker lista ut hur jag ska hinna äta mat om dagarna! Men det börjar bli vår ute nu!!! Dock blommar inga körsbär än... Hoppas du njuter av varje sekund!!! Kram vännen och grattis i efterskott!!

2012-04-05 @ 16:44:05
Postat av: Chaya

Du borde egentligen inte ens logga in här utan bara njuta av din semester, men jag kommer klaga på din dåliga uppdatering iafXD vill se nytt hela tiden så jag kan uppleva Japan genom dig^^

2012-04-06 @ 11:45:03

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0