@!!€&#%$

2012-04-02 @ 02:15:55

Kan inte lägga upp någon bild alls nu, det kommer mer när jag kan.

Vi åkte till senso-ji igår efter Ueno, såg sådana "vagn-taxi" där en person drar en vagn som man sitter i, sen blev vi stoppade av Osaka tv som gjorde en intervju med oss som ska sändas 19 april.

Vi gick runt bland stånden och jag köpte en kimono, japanskt godis och lite presenter till familj och vovven där hemma!!

Vi gick sen till Tokyo sky tree och beundrade dess höjd och design.

Sedan tog vi metro till Akihabara, åt mat på vår favorit ramenrestaurang och sen gick vi till olika butiker bland annat Kotobukuya, super potato och en ny butik vi hittat.

Vi besökte flera cafeer, mailish, cure maid och good smile cafe. Jag åt en jordgubbstårta som avslut på kvällen!!!

Vi var tillbaka till hotellet kl 22.00 och då ringde jag mamma och pappa på skype och de sjöng för mig, pratade en stund, jag visade lite vad vi köpt.
Vi fick se Kaworu *lycka* saknar honom så!!!!!

Idag så ska vi till Harajuku och titta på kläder


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0