Wohoo

2011-09-27 @ 19:55:53
Jag och förmodligen mamma skall åka till norrköping 15-18 december och fira minijul med min syster!
Det ska bli kul!
15-16 skall jag umgås 110% med mina vänner och på fredagen så åker jag till min syster och äter julbord och firar minijul med dem!

Det ska bli en rolig men förmodligen smått häktisk resa T_T
Hoppas jag och mamma slipper samma problem jag fått de närmsta gångerna... för få tåg och man blir omplacerad T_T

Har försökt spara in tid här hemma.. kom hem och fixade lite smått i trädgården, gick med gräsklipparen och Kaworu till mamma och pappa och åt mat hos dem, såg på nyheterna också, sen har jag gått hem.. fixat smått hemma och nu ska jag ut och fortsätta i trädgården. Ska slänga mängder med skräp!

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0