Värsta dagen på länge...

2011-09-13 @ 15:20:12
Jag har superstress på jobbet T_T
och mitt i allt så ringer älsklingen och jag har min handsfree för att kunna jobba samtidigt. så skyndar jag mig fram och tillbaka och fastnar med sladden i ett dörrhandtag och telefonen åker i marken och hela displayen är förstörd.

Är helt förtvivlad för allt älsklingen och min far gav mig kändes som hån när jag berättade att skärmen spruckit. det var inte vad jag behövde idag det värsta är ju (för mig) att de inte förstår att det uppfattades som hån, för de har ju en helt annan anledning till att de sa som de sa, de kanske upplevde det som att de var 110% stöd och sympatiska...

Så det kostar mellan 1300 - 2500 kr att byta, jag kunde dock byta in telefonen mot 1500 kr för att få en ny där jag köpte den vilket känns som ett smidigare och enklare alternativ.. för där det kostar 1300 kr så har den ena en hemsk fraktavgift och den andra har en avgift på 100 kr för att man inte köpt telefonen genom dem.

Idag är en hemsk dag!! och dessutom måste jag jobba över.

blir jätteglad om jag får lite uppmuntrande kommentarer!! behöver verkligen det just nu.. Helst av allt vill jag egentligen fly upp till norrköping och fika med mina vänner..
men det blir för dyrt..

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0